- PODROČJE: Presojanje kakovosti
- Izbira kazalnikov kakovosti
Namen
Potem, ko smo izbrali področje in podpodročja kakovosti, postopek oblikovanja samoevalvacijskega načrta nadaljujemo z izbiro kazalnikov kakovosti.
Opis
Kazalniki kakovosti nas podrobneje usmerijo v tiste vidike, ki natančneje opredeljujejo obravnavano področje. Potrebujemo jih, da bi z njimi podrobneje opisali vidike, katerih kakovost bomo presojali zato, da bi ugotovili, ali dosegamo zastavljeni standard kakovosti.
Če smo se na primer odločili, da bomo pri samoevalvaciji presojali kakovost podpornih dejavnosti, ki jih ponudimo udeležencem, nas bodo kazalniki kakovosti podrobneje usmerili v presojo postopkov informiranja in svetovanja udeležencev, učne pomoči, podpore z učnim gradivom ipd.
Če smo se na primer odločili, da bomo pri samoevalvaciji presojali kakovost podpornih dejavnosti, ki jih ponudimo udeležencem, nas bodo kazalniki kakovosti podrobneje usmerili v presojo postopkov informiranja in svetovanja udeležencev, učne pomoči, podpore z učnim gradivom ipd.
Proces oblikovanja
Priporočamo, da za vsako izbrano področje izberete ali opredelite največ 2 do 3 kazalnike kakovosti.
Zbirka pripomočkov
Na Andragoškem centru Slovenije smo vam v pomoč pri izbiri kazalnikov kakovosti za izpeljavo samoevalvacije v vaši izobraževalni organizaciji pripravili vodilo za oblikovanje samoevalvacijskega načrta. Dokument si lahko shranite na svoj računalnik ter ga dopolnite in oblikujete glede na vaše potrebe.
Knjižna polica / Spletne povezave
Na spletni strani o razvoju kakovosti v izobraževanju odraslih lahko dostopate do ZBIRK KAZALNIKOV KAKOVOSTI.
Spletni naslov:
http://kakovost.acs.si/
https://kakovost.acs.si/knjizna-polica
Spletni naslov:
http://kakovost.acs.si/
https://kakovost.acs.si/knjizna-polica