Opis področja
Procese opredeljevanja kakovosti opredeljujemo kot procese, v katerih zaposleni premišljujejo in opredeljujejo zanje (ali za izobraževalno organizacijo) značilne opredelitve kakovosti.
Premisliti je potrebno o tem, kdo sploh je tisti, ki naj sodeluje pri opredeljevanju kakovosti izobraževalne organizacije, pozneje pa tudi pri njenem presojanju in razvijanju. Izobraževalna organizacija mora poznati svoje interesne skupine.
Tudi vprašanja o poslanstvu, viziji in vrednotah sodijo med najpomembnejša vprašanja kakovosti. Gre za najpomembnejša vprašanja, ki si jih mora zastaviti vsaka organizacija: Kdo smo? Zakaj smo tu? Kaj počnemo? Kaj je za nas pomembno? Kje smo? Kaj želimo? Kako lahko dosežemo, kar želimo?
Sklop zajema naslednje dejavnike/prvine, ki kažejo na procese opredeljevanja kakovosti v izobraževalni organizaciji:
Premisliti je potrebno o tem, kdo sploh je tisti, ki naj sodeluje pri opredeljevanju kakovosti izobraževalne organizacije, pozneje pa tudi pri njenem presojanju in razvijanju. Izobraževalna organizacija mora poznati svoje interesne skupine.
Tudi vprašanja o poslanstvu, viziji in vrednotah sodijo med najpomembnejša vprašanja kakovosti. Gre za najpomembnejša vprašanja, ki si jih mora zastaviti vsaka organizacija: Kdo smo? Zakaj smo tu? Kaj počnemo? Kaj je za nas pomembno? Kje smo? Kaj želimo? Kako lahko dosežemo, kar želimo?
Sklop zajema naslednje dejavnike/prvine, ki kažejo na procese opredeljevanja kakovosti v izobraževalni organizaciji:
- interesne skupine izobraževalne organizacije,
- poslanstvo,
- vizijo,
- vrednote,
- izjavo o kakovosti.