Področje: Opredeljevanje kakovosti

Opis področja

Procese opredeljevanja kakovosti opredeljujemo kot procese, v katerih zaposleni premišljujejo in opredeljujejo zanje (ali za izobraževalno organizacijo) značilne opredelitve kakovosti.

Premisliti je potrebno o tem, kdo sploh je tisti, ki naj sodeluje pri opredeljevanju kakovosti izobraževalne organizacije, pozneje pa tudi pri njenem presojanju in razvijanju. Izobraževalna organizacija mora poznati svoje interesne skupine.

Tudi vprašanja o poslanstvu, viziji in vrednotah sodijo med najpomembnejša vprašanja kakovosti. Gre za najpomembnejša vprašanja, ki si jih mora zastaviti vsaka organizacija: Kdo smo? Zakaj smo tu? Kaj počnemo? Kaj je za nas pomembno? Kje smo? Kaj želimo? Kako lahko dosežemo, kar želimo?

Sklop zajema naslednje dejavnike/prvine, ki kažejo na procese opredeljevanja kakovosti v izobraževalni organizaciji:
  • interesne skupine izobraževalne organizacije,
  • poslanstvo,
  • vizijo,
  • vrednote,
  • izjavo o kakovosti.

Kazalniki:

Interesne skupine izobraževalne organizacije

Poglej

Vrednote izobraževalne organizacije

Poglej

Poslanstvo izobraževalne organizacije

Poglej

Vizija izobraževalne organizacije

Poglej

Izjava o kakovosti

Poglej