Načrt za pripravo razprave o samoevalvacijskem poročilu |
Presojanje kakovosti |
Razprava o rezultatih samoevalvacije |
Nestrukturirana lista vrednot |
Opredeljevanje kakovosti |
Vrednote izobraževalne organizacije |
Primeri merskih lestvic |
Presojanje kakovosti |
Metoda anketiranja |
Pripomoček za analizo in izbiro organizacije za zgledovanje |
Presojanje kakovosti |
Metoda zgledovanja |
Pripomoček za analizo lastnosti interesnih skupin izobraževalne organizacije |
Opredeljevanje kakovosti |
Interesne skupine izobraževalne organizacije |
Pripomoček za analizo sodelovanja interesnih skupin pri presojanju in razvijanju kakovosti |
Opredeljevanje kakovosti |
Interesne skupine izobraževalne organizacije |
Pripomoček za analizo SWOT |
Presojanje kakovosti |
Metoda analize SWOT |
Pripomoček za izdelavo seznama predvidenih udeležencev fokusnih skupin |
Presojanje kakovosti |
Metoda fokusnih skupin |
Pripomoček za načrtovanje in izpeljavo razprave o vprašanjih kakovosti na andragoškem zboru |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Obravnava vprašanj kakovosti na pedagoških/andragoških zborih |
Pripomoček za načrtovanje števila in sestave fokusnih skupin |
Presojanje kakovosti |
Metoda fokusnih skupin |
Pripomoček za oblikovanje akcijskega načrta za razvoj kakovosti |
Razvijanje kakovosti |
Akcijski načrt za razvoj kakovosti |
Pripomoček za oblikovanje formalnega sklepa o imenovanju svetovalca za kakovost |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Svetovalec za kakovost |
Pripomoček za oblikovanje izjave o viziji izobraževalne organizacije |
Opredeljevanje kakovosti |
Vizija izobraževalne organizacije |
Pripomoček za oblikovanje vprašanj za izpeljavo fokusne skupine |
Presojanje kakovosti |
Metoda fokusnih skupin |
Pripomoček za opredeljevanje in analizo interesnih skupin v organizaciji za izobraževanje odraslih |
Opredeljevanje kakovosti |
Interesne skupine izobraževalne organizacije |
Pripomoček za pripravo drugega pisma - 1. verzija |
Presojanje kakovosti |
Metoda zgledovanja |
Pripomoček za pripravo drugega pisma - 2. verzija |
Presojanje kakovosti |
Metoda zgledovanja |
Pripomoček za pripravo in izpeljavo metode zgledovanja |
Presojanje kakovosti |
Metoda zgledovanja |
Pripomoček za pripravo opomnika za organizacijo fokusne skupine |
Presojanje kakovosti |
Metoda fokusnih skupin |
Pripomoček za pripravo poročila o izpeljanem zgledovanju |
Presojanje kakovosti |
Metoda zgledovanja |
Pripomoček za pripravo pregleda standardov kakovosti v izobraževalni organizaciji |
Opredeljevanje kakovosti |
Izjava o kakovosti |
Pripomoček za pripravo prvega pisma - 1. verzija |
Presojanje kakovosti |
Metoda zgledovanja |
Pripomoček za pripravo prvega pisma - 2. verzija |
Presojanje kakovosti |
Metoda zgledovanja |
Pripomoček za pripravo samoevalvacijskega načrta ob uporabi metode fokusnih skupin |
Presojanje kakovosti |
Metoda fokusnih skupin |
Pripomoček za pripravo strukture poročila o izpeljanih fokusnih skupinah |
Presojanje kakovosti |
Metoda fokusnih skupin |
Pripomoček za pripravo vprašanj za zgledovanje |
Presojanje kakovosti |
Metoda zgledovanja |
Pripomoček za samoevalvacijo spletnih strani o izobraževanju odraslih in o kakovosti |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Spletne strani o kakovosti |
Pripomoček za zbiranje demografskih podatkov o udeležencih fokusne skupine |
Presojanje kakovosti |
Metoda fokusnih skupin |
Priporočeni standard kakovosti za predstavitev sistema notranjega presojanja in razvijanja kakovosti na spletu |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Spletne strani o kakovosti |
Priporočila za izpeljavo vodenega pogovora |
Presojanje kakovosti |
Metoda vodenega pogovora |
Priporočila za načrtovanje in izpeljavo razprave o samoevalvacijskem poročilu |
Presojanje kakovosti |
Razprava o rezultatih samoevalvacije |
Priporočila za oblikovanje anketnih vprašanj |
Presojanje kakovosti |
Metoda anketiranja |
Seznam vprašanj za samopreverjanje kakovosti zapisov poslanstva izobraževalne organizacije |
Opredeljevanje kakovosti |
Poslanstvo izobraževalne organizacije |
Seznam vprasanj za samopreverjanje kakovosti zapisov vizije izobraževalne organizacije |
Opredeljevanje kakovosti |
Vizija izobraževalne organizacije |
Seznam vprašanj za samopreverjenje kakovosti zapisov vrednot izobraževalne organizacije |
Opredeljevanje kakovosti |
Vrednote izobraževalne organizacije |
Vodilo 1 - Letni načrt kakovosti - splošni opis |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Letni načrt kakovosti in letno poročilo o kakovosti |
Vodilo 1: priprava besedila Samoevalvacijsko poročilo – struktura besedila |
Presojanje kakovosti |
Samoevalvacijsko poročilo |
Vodilo 2 - Letni načrt kakovosti – zapis v obliki besedila |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Letni načrt kakovosti in letno poročilo o kakovosti |
Vodilo 2: priprava besedila Samoevalvacijsko poročilo – splošni opis |
Presojanje kakovosti |
Samoevalvacijsko poročilo |
Vodilo 3 - Letni načrt kakovosti - zapis v obliki besedila in preglednice |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Letni načrt kakovosti in letno poročilo o kakovosti |
Vodilo 4 - Letno poročilo o kakovosti - splošen opis |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Letni načrt kakovosti in letno poročilo o kakovosti |
Vodilo 5 - Letno poročilo o kakovosti - zapis v obliki besedila |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Letni načrt kakovosti in letno poročilo o kakovosti |
Vodilo 6 - Letno poročilo o kakovosti - zapis v obliki besedila in preglednice |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Letni načrt kakovosti in letno poročilo o kakovosti |
Vodilo za oblikovanje listine kakovosti |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Zapisan notranji sistem kakovosti – listina kakovosti ali drug primerljiv dokument |
Vodilo za oblikovanje samoevalvacijskega načrta |
Presojanje kakovosti |
Načrtovanje samoevalvacije |
Vodilo za opredelitev poslanstva, vizije in vrednot na osebni strokovni ravni |
Opredeljevanje kakovosti |
Vrednote izobraževalne organizacije |
Vodilo za opredelitev standardov kakovosti na osebni strokovni ravni |
Opredeljevanje kakovosti |
Izjava o kakovosti |
Vodilo za predstavitev sistema notranjega presojanja in razvijanja kakovosti na spletu |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Spletne strani o kakovosti |
Vodilo za premislek o vrednotah izobraževalne organizacije |
Opredeljevanje kakovosti |
Vrednote izobraževalne organizacije |
Vodilo za pripravo internega akta o sestavi, mandatu in nalogah komisije za kakovost |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Komisija za kakovost |
Vodilo za pripravo izjave o kakovosti |
Opredeljevanje kakovosti |
Izjava o kakovosti |
Vodilo za pripravo poglavja o kakovosti v LDN ali njemu podobnih letnih dokumentih |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Letni načrt kakovosti in letno poročilo o kakovosti |
Vodilo za pripravo poglavja o kakovosti v LPD ali njemu podobnih letnih dokumentih |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Letni načrt kakovosti in letno poročilo o kakovosti |
Vodilo za pripravo poglavja o kakovosti v razvojnemu programu izobraževalne organizacije oz. njemu podobnih srednjeročnih ali dolgoročnih dokumentih izobraževalne organizacije |
Umeščenost sistema kakovosti v dejavnost izobraževalne organizacije |
Umeščenost notranjih procesov kakovosti v temeljne strateške dokumente organizacije |
Vodilo za pripravo pregleda interesnih skupin izobraževalne organizacije |
Opredeljevanje kakovosti |
Interesne skupine izobraževalne organizacije |
Vodilo za razmislek in oblikovanje izjave o poslanstvu izobraževalne organizacije |
Opredeljevanje kakovosti |
Poslanstvo izobraževalne organizacije |
Vodilo za strukturiranje anketnega vprašalnika |
Presojanje kakovosti |
Metoda anketiranja |